Nasza firma specjalizuje się w budowie rozbudowanych systemów sklepowych. Duży system sklepowy to coś więcej niż zwykły sklep. Właściwie docenienie elementów dużego sklepu może docenić ktoś, kto już prowadzi sprzedaż internetową i widzi ograniczenia aktualnie używanego podstawowego oprogramowania. Systemy takie charakteryzują się kilkoma cechami:

AUTOMATYZACJA

Wiele czynności powinno być maksymalnie zautomatyzowanych (jak np. importy stanów magazynowych, importy stanów i cen do dystrybutorów zewnętrznych)

HURTOWOŚĆ

Hurtowość to jedna z ważniejszych cech - w dużych sklepach nie edytuje się wielu rzeczy ręcznie dla każdego produktu - hurtowo można wykonywać m.in.:

  • zmiany cen produktów

Na liście produktów można zmienić ceny produktów o zadany procent lub wartość - w górę lub w dół, zmiana może odnosić się do ceny bazowej lub do ceny promocyjnej lub wyprzedażowej). Zaleta: dzięki temu można w widoku np. wyfiltrować na liście produkty jednego producenta, dowolny model, rok produkcji, cenę np. większą od ... i potem hurtowo jest przecenić o np. 5% - od razu przestawiając status produktu na "promocja".

  • zmiany stanów magazynowych

Dla dowolnego magazynu można np. wyzerować stany magazynowe lub ustawić dowolną wartość stanu magazynowego - zarówno dla całego magazynu - wszystkich produktów, lub filtrując wcześniej zawężoną listę wg dowolnych parametrów, jak typ produktu, producent, cena, dowolna z cech produktu ...)

  • włączenie wyłączenie programów lojalnościowych

Dla dowolnych produktów - ustalonych na podstawie filtrów (producent, typ, cena, cechy) można wyłączyć lub włączyć programy lojalnościowe wdrożone w sklepie, jak np. karta rabatowa, rabaty kwotowe na produkty, vouchery itp. Oczywiście każdą z tych rzeczy można zrobić ręcznie przy produkcie, ale wyłączenie karty rabatowej dla wszystkich produktów producenta "X" może trwać parę chwil.

MAGAZYNY

Produkty w sklepie znajdują się w "magazynach" - są to oddzielne tabele stanów produktów (połączone po kodach księgowych lub kodach producenta). Każdy z magazynów ma własne cechy jak np. czas dostępności, czy opis dostępności przy eksporcie do ceneo.
Przykład: Jeżeli ten sam towar znajduje się w kilku magazynach - na stronie pojawia się on w zadanej kolejności magazynów - dzięki temu można sprzedawać towary będące na stanie kolejnych magazynów po kolei zdejmując produkty z ich stanów. W części publicznej sklepu zmieniają się automatycznie czasy dostępności produktów w zależności od magazynu, z którego pochodzi produkt.

FILTRY

Przy produktach zdefiniowane są grupy filtrów, czyli cech dla danego produktu. Przy liście produktów w sklepie, oprócz klasycznego menu pojawiają się filtry - dzięki temu można bardzo szybko zawęzić listę wyświetlanych produktów do kilku interesujących klienta pozycji na podstawie cech, które go interesują.

MASOWE DOPISKI

W sklepie można wykonywać (hurtowo filtrując produkty wg producenta, typu produkty, dowolnych cech, ceny) różnego rodzaju dopiski zarówno do nazw produktów jak i do opisów, przykłady:

  • dopisek do nazwy produktu w sklepie

    Przykład: można dodać do nazwy produktu: "produkt ABC" frazę "+ akcesorium ABC gratis", ale zrobić to tylko dla producenta X i ceny produktu większej niż Y zł. Dzięki temu w sklepie wyświetli się produkt: "Produkt ABC + akcesorium ABC gratis". Zmiana nie będzie miała wpływu np. na hurtowe eksport do porównywarek lub automatycznej wystawienie aukcji Allegro

  • dopisek do nazwy produktu do porównywarek

    Przykład: można dodać do nazwy produktu: "produkt ABC" frazę "+ wysyłka gratis", ale zrobić to tylko dla producenta X i ceny produktu większej niż Y zł. Dzięki temu w porównywarce wyświetli się produkt: "Produkt ABC + wysyłka gratis". Zmiana nie będzie miała wpływu np. na wyświetlanie produktu w sklepie (gdzie nazwa może być inna). Dopiski można definiować dla dowolnych porównywarek, tj. inny dopisek może być dla Ceneo, a inny dla Skąpiec, czy Nokaut

  • dopisek do treści produktu

    Przykład: można dodać do treści opisu produktu: dowolny akapit tekstu wraz z fotografiami, ale zrobić to tylko dla producenta X i ceny produktu większej niż Y zł. Dzięki temu w treści opisu pojawi się sklejony fragment opisu produktu + tekst dopisku.

    Zmiana nie będzie miała wpływu np. sklejanie produktów w zestaw. Często ten rodzaj dopisków wykorzystywany jest dla celów prezentowania opisów gratisowych produktów dodawanych do konkretnych produktów (np. droższych produktów konkretnego producenta)

  • dopisek do elementów SEO

    Oprócz globalnych ustawień elementów SEO, jak np. keywords, title, description, dla każdego produktu można zdefiniować własne wartości tych parametrów. Oczywiście można wpisać je ręcznie, ale w przypadku kilkuset produktów jest to mało wygodne. Można zatem hurtowo zdecydować jak mają wyglądać np. wartości title dla produktów - można wziąć tytuł produktu i dodać do niego nazwę strony internetowej sklepu z ew. innymi dodatkami/dopiskami. Takie działanie jest bezcenne dla celów pozycjonowania - praktycznie każda podstrona jest indeksowana, bo posiada unikalny opis, słowa kluczowe i tytuł, a równocześnie zawiera dokładnie te treści, które przedstawia, tj. nazwę produktu.

Wdrożenia dużych systemów sklepowych

Posiadamy kilka wdrożeń tego typu dużych systemów sklepowych. Przeznaczone są one dla klientów, którym przestały wystarczać standardowe sklepy internetowe, gdzie każdą edycję cen, stanów, przecen, promocji itp. trzeba wykonywać mozolnie per produkt.

Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą w celu przedstawienia Państwu dokładnej oferty wraz z zaprezentowaniem systemu demonstracyjnego. Umówimy się również na spotkanie, aby poznać specyfikę Państwa branży internetowej i posłuchać o Państwa oczekiwaniach.

Prosimy zapytać nas o dowolne ułatwienia sprzedażowe w Państwa nowym sklepie internetowym - sklep w naszym wykonaniu najprawdopodobniej już ma taki moduł o jaki Państwo zapytanie. Moduły czekają tylko, aby wdrożyć je w Państwa platformie handlu. Zapraszamy.