Tu jesteś:

Blog firmowy Trustnet

Nasz udział na konferencji Google dla agencji

31 maja w Warszawie odbył się Dzień „Google dla agencji” – spotkanie skierowane do agencji interaktywnych i webmasterskich. Na imprezę przybyło prawie 300 uczestników z całego kraju wyłonionych spośród wszystkich firm współpracujących z Google, które zadeklarowały chęć uczestnictwa w konferencji. Naszą firmę reprezentowało na nim dwóch pracowników.

Tegoroczny Dzień „Google dla agencji” poświęcony był m. in. nowemu Programowi Certyfikacji Google AdWords. W czasie spotkania zostały poruszone tematy dotyczące nowości w programach Google skierowanych do firm zajmujących się prowadzeniem kampanii AdWords. Uczestnictwo w konferencji dało możliwość zdobycia najnowszych informacji o zmianach w Programie Certyfikacji, o Wyszukiwarce Partnerów oraz o nowym modelu cenowym API dla agencji. Konferencję prowadzili pracownicy Google Polska, których prelekcje poświęcone omówieniu wybranych tematów egzaminacyjnych miały za zadanie przygotowanie pracowników firm współpracujących z Google do zdobycia certyfikatu Google Advertising Professionals.

W czasie spotkania przewidziane było przerwy w trakcie których można było się posilić.

Uczestnictwo w konferencji dało pracownikom naszej firmy możliwość zdobycia voucherów upoważniających do bezpłatnego podejścia do nowych egzaminów Programu Certyfikacji Google a także dało możliwość uzyskania dostępu do kuponów promocyjnych Google AdWords. Poruszone zostały także tematy dotyczące optymalizacji kampanii AdWords z wykorzystaniem zaawansowanych narzędzi.

Konferencje w liczbach

(część danych liczbowych pochodzi z materiałów opublikowanych przez organizatora):

Nazwa: Dzień „Google dla agencji”

Termin: 31 maja 2010

Miejsce: Warszawa, Teatr Capitol Club, ul. Marszałkowska 115,

Liczba uczestników: prawie 300,

Wypitych napojów (bezalkoholowych): ponad 300 litrów,

Zjedzonych pierogów: około 1000,

nawiązanych kontaktów (cennych): dziesiątki,

Czas spędzony w korku: około 3,5 h

Autor: 8 czerwca 2010