Remarketing na Facebooku


Dominacja giganta z kalifornijskiego Menlo Park nad społecznościową stroną globalnego internetu trwa już ponad dekadę. Facebook towarzyszy w codziennym przeglądaniu internetu już prawie co czwartej osobie na świecie. Na serwerach Facebooka istnieje ponad 1,5 miliarda kont.

Portal społecznościowy Marka Zuckerberga spowodował znaczące zmiany w Internecie, które dotyczą również rynku reklamowego. Nie jest tajemnicą, że budżet Facebooka opiera się na reklamach. Reklamodawcy zyskują szereg spersonalizowanych sposobów na dotarcie do swoich potencjalnych Klientów.

Wyświetlaj się swoim Klientom

W ankietach dotyczących sposobu korzystania z sieci pojawiają się odpowiedzi krążące wokół korzystania z serwisów społecznościowych. Ze statystyk badań Gemiusa wynika, że z Facebooka korzysta ponad 80% polskich internautów.  

Typowy Nowak po uśrednieniu i bez podziałów na socjologiczne niuanse spędza na Facebooku prawie pół godziny w ciągu dnia. Czas dla każdego z nas jest cenny. Oznacza to, że pod względem czasu swoich użytkowników portal Marka Zuckerberga jest wyjątkowo atrakcyjny.

Jak to działa?

Reklamowe budżety związane z remarketingiem stają się coraz wyższe. Remarketing związany z wyszukiwarką Google dawno stał się fundamentem kampanii reklamowych. Warto jednak wykorzystyć potencjał remarketingu na innych polach. Mowa o remarketingu na tablicach użytkowników Facebooka.


→ Przygotowanie kampanii bannerowej przeznaczonej wyłącznie pod remarketing na Facebooku 

→ Dodanie specjalnie utworzonego pikselu konwersji w kod źródłowy strony internetowej  

→ Wyświetlanie reklam wszystkim osobom przebywającym na Facebooku, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę

Case study jednej z kampanii

Utworzyliśmy dla serwisu związanego z usługami hostingowymi kampanię remarketingową o budżecie minimalnym 5  dziennie (155 euro miesięcznie/680 zł).  

Odwiedziny reklamowanej strony internetowej wynosiły około 40-50 odwiedzin unikalnych (wg Google Analytics) dziennie – czyli stosunkowo niewiele.

Wyniki konkretnej kampanii mogą się różnić w zależności od branży, odwiedzalności strony oraz budżetu.



Domyślnie reklamy wyświetlają się osobom, które odwiedziły reklamowaną stronę w ciągu ostatnich 30 dni.

Wydana kwota/miesiąc 155 € (680 zł)
Unikalne osoby, którym wyświetliła się reklama 1476
Średnia liczba wyświetleń reklamy jednej osobie 60
Łączna liczba wyświetleń reklamy 88 560
Kliknięcia w reklamę i przejście do strony 340

Zapytanie o ofertę na kampanię remarketingową fb

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza. Otrzymacie Państwo kompletną ofertę remarketingu prowadzonego na Facebooku. Po wysłaniu oferty skontaktujemy się z Państwem, aby pomóc w doborze budżetu (zależnego m.in od liczby odwiedzin strony www).