W okresie świątecznym weszły w życie nowe przepisy dotyczące praw konsumentów. W związku z czym aktualne postanowienia regulaminu dostępnego na Państwa stronie internetowej muszą zostać dostosowane do nowych wymogów prawnych. Oferujemy opracowanie regulaminu wraz ze wskazaniem, jakie przepisy ulegają zmianie i jakie mają Państwo nowe obowiązki względem konsumentów. Regulamin taki wystarczy następnie umieścić na stronie internetowej w dniu wejścia w życie przepisów nowej ustawy (25 grudnia 2014 roku).
W wyniku nowelizacji nie tylko zmieniają się obowiązki dla przedsiębiorców, ale też konsumenci uzyskują nowe prawa, np. wydłuża się czas odstąpienia od umowy bez podania przyczyn z 10 do 14 dni. Jeżeli nie zmienią tego Państwo w regulaminie sklepu, Klient będzie miał na podstawie art. 29 nowej ustawy prawo do odstąpienia od umowy przez całe 12 miesięcy. Ponadto narażają się Państwo także na kary nakładane przez UOKIK w przypadku uznania zapisów regulaminu za naruszające zbiorowe prawa konsumentów oraz pozwy o stosowanie klauzul niedozwolonych.
W ramach usługi prawnego audytu sklepu internetowego uzyskają Państwo:
Przygotowanie regulaminu sklepu internetowego dostosowanego do wymogów nowej ustawy o prawach konsumenta, która wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku
- Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,
- Informator, jakie przepisy ulegają zmianie i jakie mają Państwo nowe obowiązki względem konsumentów,
- Bieżące informowanie o nowych klauzulach wpisywanych do rejestru klauzul niedozwolonych, prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (przez okres 1 roku).
Certyfikat „Bezpieczne Dane Osobowe”, przeznaczony do umieszczenia na stronie internetowej, a wraz z nim:
- Audyt strony internetowej pod kątem ochrony danych osobowych wraz z raportem,
- Przygotowanie Polityki prywatności i Polityki Cookies, gotowych do umieszczenia na stronie internetowej,
- Przygotowanie treści klauzul zgody na przetwarzanie danych osobowych, przeznaczonych do umieszczenia na stronie internetowej,
- Przygotowanie formularza rejestracji zbioru danych osobowych w rejestrze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
- Przekazanie wytycznych dotyczących przygotowania i wdrożenia polityki bezpieczeństwa danych osobowych oraz instrukcji zarządzania systemem informatycznym (dokumentacja wewnętrzna),
- Bieżące informowanie o nowelizacjach przepisów w zakresie ochrony danych osobowych (przez cały okres ważności Certyfikatu - 1 rok).
Na prawidłowość i rzetelność przygotowania odpowiedniej dokumentacji wykonawca udziela Państwu gwarancji!
Usługa powstaje we współpracy z renomowaną warszawską Kancelarią Prawną.