Nasza firma specjalizuje się w budowie rozbudowanych systemów
sklepowych. Duży system sklepowy to coś więcej niż zwykły sklep.
Właściwie docenienie elementów dużego sklepu może docenić ktoś, kto już
prowadzi sprzedaż internetową i widzi ograniczenia aktualnie używanego
podstawowego oprogramowania. Systemy takie charakteryzują się kilkoma
cechami:
Wiele czynności powinno być maksymalnie zautomatyzowanych (jak np.
importy stanów magazynowych, importy stanów i cen do dystrybutorów
zewnętrznych)
Hurtowość to jedna z ważniejszych cech - w dużych sklepach nie edytuje się wielu rzeczy ręcznie dla każdego produktu - hurtowo można wykonywać m.in.:
Na liście produktów można zmienić ceny produktów o zadany procent lub
wartość - w górę lub w dół, zmiana może odnosić się do ceny bazowej lub
do ceny promocyjnej lub wyprzedażowej). Zaleta: dzięki temu można w
widoku np. wyfiltrować na liście produkty jednego producenta, dowolny
model, rok produkcji, cenę np. większą od ... i potem hurtowo jest
przecenić o np. 5% - od razu przestawiając status produktu na
"promocja".
Dla dowolnego magazynu można np. wyzerować stany magazynowe lub ustawić
dowolną wartość stanu magazynowego - zarówno dla całego magazynu -
wszystkich produktów, lub filtrując wcześniej zawężoną listę wg
dowolnych parametrów, jak typ produktu, producent, cena, dowolna z cech
produktu ...)
Dla dowolnych produktów - ustalonych na podstawie filtrów (producent,
typ, cena, cechy) można wyłączyć lub włączyć programy lojalnościowe
wdrożone w sklepie, jak np. karta rabatowa, rabaty kwotowe na produkty,
vouchery itp. Oczywiście każdą z tych rzeczy można zrobić ręcznie przy
produkcie, ale wyłączenie karty rabatowej dla wszystkich produktów
producenta "X" może trwać parę chwil.
Produkty w sklepie znajdują się w "magazynach" - są to oddzielne tabele
stanów produktów (połączone po kodach księgowych lub kodach producenta).
Każdy z magazynów ma własne cechy jak np. czas dostępności, czy opis
dostępności przy eksporcie do ceneo.
Przykład: Jeżeli ten sam towar
znajduje się w kilku magazynach - na stronie pojawia się on w zadanej
kolejności magazynów - dzięki temu można sprzedawać towary będące na
stanie kolejnych magazynów po kolei zdejmując produkty z ich stanów. W
części publicznej sklepu zmieniają się automatycznie czasy dostępności
produktów w zależności od magazynu, z którego pochodzi produkt.
Przy produktach zdefiniowane są grupy filtrów, czyli cech dla danego
produktu. Przy liście produktów w sklepie, oprócz klasycznego menu
pojawiają się filtry - dzięki temu można bardzo szybko zawęzić listę
wyświetlanych produktów do kilku interesujących klienta pozycji na
podstawie cech, które go interesują.
W sklepie można wykonywać (hurtowo filtrując produkty wg producenta,
typu produkty, dowolnych cech, ceny) różnego rodzaju dopiski zarówno do
nazw produktów jak i do opisów, przykłady:
Przykład: można dodać do nazwy produktu: "produkt ABC" frazę "+
akcesorium ABC gratis", ale zrobić to tylko dla producenta X i ceny
produktu większej niż Y zł. Dzięki temu w sklepie wyświetli się produkt:
"Produkt ABC + akcesorium ABC gratis". Zmiana nie będzie miała wpływu
np. na hurtowe eksport do porównywarek lub automatycznej wystawienie
aukcji Allegro
Przykład: można dodać do nazwy produktu: "produkt ABC" frazę "+
wysyłka gratis", ale zrobić to tylko dla producenta X i ceny produktu
większej niż Y zł. Dzięki temu w porównywarce wyświetli się produkt:
"Produkt ABC + wysyłka gratis". Zmiana nie będzie miała wpływu np. na
wyświetlanie produktu w sklepie (gdzie nazwa może być inna). Dopiski
można definiować dla dowolnych porównywarek, tj. inny dopisek może być
dla Ceneo, a inny dla Skąpiec, czy Nokaut
Przykład: można dodać do treści opisu produktu: dowolny akapit tekstu wraz z fotografiami, ale zrobić to tylko dla producenta X i ceny produktu większej niż Y zł. Dzięki temu w treści opisu pojawi się sklejony fragment opisu produktu + tekst dopisku.
Zmiana nie będzie miała wpływu np. sklejanie produktów w zestaw. Często ten rodzaj dopisków wykorzystywany jest dla celów prezentowania opisów gratisowych produktów dodawanych do konkretnych produktów (np. droższych produktów konkretnego producenta)
Oprócz globalnych ustawień elementów SEO, jak np. keywords, title,
description, dla każdego produktu można zdefiniować własne wartości tych
parametrów. Oczywiście można wpisać je ręcznie, ale w przypadku
kilkuset produktów jest to mało wygodne. Można zatem hurtowo zdecydować
jak mają wyglądać np. wartości title dla produktów - można wziąć tytuł
produktu i dodać do niego nazwę strony internetowej sklepu z ew. innymi
dodatkami/dopiskami. Takie działanie jest bezcenne dla celów
pozycjonowania - praktycznie każda podstrona jest indeksowana, bo
posiada unikalny opis, słowa kluczowe i tytuł, a równocześnie zawiera
dokładnie te treści, które przedstawia, tj. nazwę produktu.
Posiadamy kilka wdrożeń tego typu dużych systemów sklepowych. Przeznaczone są one dla klientów, którym przestały wystarczać standardowe sklepy internetowe, gdzie każdą edycję cen, stanów, przecen, promocji itp. trzeba wykonywać mozolnie per produkt.
Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą w celu przedstawienia Państwu dokładnej oferty wraz z zaprezentowaniem systemu demonstracyjnego. Umówimy się również na spotkanie, aby poznać specyfikę Państwa branży internetowej i posłuchać o Państwa oczekiwaniach.
Prosimy zapytać nas o dowolne ułatwienia sprzedażowe w Państwa nowym sklepie internetowym - sklep w naszym wykonaniu najprawdopodobniej już ma taki moduł o jaki Państwo zapytanie. Moduły czekają tylko, aby wdrożyć je w Państwa platformie handlu. Zapraszamy.