Standardowo moduły pogrupowane są w dwóch kategoriach: moduły podstawowe
i moduły rozszerzające. W grupie podstawowej znajdują się moduły
wymagane do poprawnego działania strony, jak również kilka prostych, z
których można zrezygnować jeżeli dojdziemy do wniosku, że nie są nam
potrzebne. Moduły z grupy rozszerzonej są wybierane przez klientów
rzadziej, często są bardziej pracochłonne lub wymagają indywidualnego
przystosowania pod klienta. Zawsze istnieje możliwość przerobienia
któregoś z modułów zgodnie z indywidualnymi wymaganiami. Oczywiście nie jest to pełna lista modułów. Całkowicie nowe moduły mogą być także tworzone na podstawie indywidualnych potrzeb klientów.
Moduł umożliwia operacje na menu głównym strony internetowej,
tj. dodawanie punktów menu, usuwanie oraz edycja poszczególnych pozycji
menu. Można także za jego pomocą zmieniać kolejność punktów menu.
Moduł zapewnia zarządzanie treścią strony. Udostępnia szereg narzędzi za
pomocą których możemy w dowolny sposób formatować tekst podstron
używając do tego celu edytora podobnego do tego, który jest w
OpenOffice, czy Microsoft Word. Istniej możliwość dodawania fotografii,
załączników, filmów (można dodawać dowolne filmy w formacie .mp4 oraz osadzenie bezpośrednio z youtube).
Moduł umożliwia zamieszczanie aktualności. Można ustalać datę kiedy
aktualność ma się pojawić na stronie, ustalać sposób prezentacji
aktualności wraz z tzw. stronicowaniem, dzielić treść aktualności na
treść krótką i długą. Tworząc aktualność można dodać przycisk „czytaj
więcej” prowadzący do treści długiej, do dowolnej podstrony w serwisie
lub do dowolnej strony zewnętrznej.
Moduł ten pozwala na tworzenie kategorii aktualności. Każda aktualność może być przypisana do jednej lub więcej kategorii. Liczba aktualności wyświetlanych na stronie jest także definiowana w kategoriach. Jeżeli zdefiniowana liczba zostanie przekroczona to wtedy wyświetlana jest paginacja aktualności umożliwiająca przejście na kolejną "stronę" aktualności. Kategorie aktualności muszą następnie zostać przypisane do podstrony (jeden z elementów które można dodać na podstronie). Po wejściu na podstronę z dodaną kategorią, będą na niej wyświetlane aktualności znajdujące się w tej kategorii.
W tym module klient ma możliwość definiowania albumów fotografii. Album fotografii jest zbiorem obrazków, można do niego dodawać wcześniej wgrane lub całkiem nowe (przez upload z przeglądarki) fotografie. W przeciwieństwie do galerii, które obowiązują tylko w obrębie pojedynczej podstrony, albumy fotografii można wykorzystywać na wielu podstronach i aktualnościach.
Administracja zabezpieczona loginem oraz hasłem, moderowany dostęp
poszczególnych administratorów, dowolna liczba administratorów oraz
użytkowników (edytorów) zarządzających stroną, zapisywane są logi
wszystkich wykonywanych czynności (dostępne dla administratorów).
Możliwość wyszukiwania dowolnych słów lub zwrotów w całej zawartości serwisu.
Moduł ten pozwala na upload zdjęć z poziomu przeglądarki. Dla zdjęć
można tworzyć i edytować tekst alternatywny fotografii.
Za pomocą tego modułu wykonujemy upload załączników z poziomu przeglądarki. Dla
załączników można tworzyć i edytować tekst wyświetlany po stronie publicznej zamiast nazwy samego pliku.
W panelu administracyjnym można dodawać filmy w technologii .mp4. Filmy można umieszczać na dowolnej podstronie serwisu.
Filmy można uploadwoać z poziomu przeglądarki lub na podstronach dodawać bezpośrednio filmy z youtube.
Moduł daje możliwość wstawiania bannerów graficznych na stronie, które
mogą być linkowane do stron serwisu lub do stron zewnętrznych. Upload slajdów odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej.
Na stronie zbierane są dokładne statystyki odwiedzin. Statystyki są zaprezentowane w panelu
zarządzania stroną w postaci tabelek. Można przeglądać statystyki z
przedziałów czasowych (ostatnie 30 dni, ostatnie 12 miesięcy).
Każda strona jest wykonana za pomocą mechanizmu mod_rewrite, aby była
widoczna jako oddzielna podstrona „statyczna” (z punku widzenia
wyszukiwarek). Każda podstrona ma możliwość ustawienia własnych
elementów jak: tytuł, słowa kluczowe, opis (w panelu zarządzania).
Mechanizm ten jest częścią optymalizacji strony dla wyszukiwarek
internetowych i wykorzystywany jest do pozycjonowania strony w
internecie.
System zarządzania treścią w sposób ciągły monitoruje ew. błędy
pojawiających się na serwerze. System weryfikuje wszystkie wywołania
skryptów na serwerze i wysyła maila do administratora i programistów w
momencie wystąpienia błędów np. 404, 500 itp.
Kodowanie strony zgodnie ze specyfikacjami: HTML5 i CSS3, język PHP 8.0.
Łatwa możliwość zmiany szaty (wyglądu) witryny. Możliwe jest stworzenia strony np. z grafiką w wersji letniej lub zimowej. Można przygotować różne skórki wraz ze zmianą tła, czcionek i banerów, zmieniane jednym kliknięciem w panelu.
Możliwość dodawania wielu elementów na podstronie (tekst, nagłówek, galerie, mapy itp.) oraz ich ustawiania na zasadzie "przeciągnij-i-upuść". Ilość elementów na podstronie jest nie ograniczona.
Każda osoba mająca dostęp do edycji strony musi mieć dokładnie
zdefiniowane uprawnienia do edycji każdego etapu strony (np. możliwość
dodawania aktualności, edycja menu, edycja działu którym dana osoba się
zajmuje).
Moduł opcjonalny, domyślnie jest wykonywana tylko wersja polska. Całość strony może mieć format wielojęzyczny, a zastosowanie kilku wersji językowych definiowane jest już na etapie projektu graficznego (flagi językowe do przełączania się pomiędzy stronami napisanymi w różnych językach oraz niektóre elementy graficzne zawierające tekst w języku obcym wykonujemy w ramach tworzenia wersji językowej). Istnieje możliwość wykorzystywania wgranych już galerii czy fotografii do podstron tworzonych w wersjach językowych.
Istnieją dwie możliwości wykonania wersji językowych strony:
Moduł wykorzystywany np. do logowanie dla pracowników lub kontrahentów
aby mogli oglądać np. pewne informacje wewnętrzne. Część aktualności
może być oznaczona jako tylko dla zalogowanych i wtedy będą widziały je
osoby, które są zalogowane. Pozostałe aktualności będą widzieli wszyscy.
Na stronie będzie okno logowania. Dla użytkowników zalogowanych może
być dodatkowo dostępna odrębna podstrona w serwisie np. z dokumentami do
pobrania, która będzie niedostępnymi dla osób niezalogowanych.
Dokumenty, fotografie i filmy w części dla zalogowanych są
zaprezentowane w taki sposób, że nie można np. podać linka
bezpośredniego do danego zasobu, co uniemożliwia dostęp do danych przez
osoby niezalogowane.
Możliwość zapisywania się użytkowników do listy wysyłkowej. Zapisy
weryfikowane są przez wysłanie linka potwierdzającego (zabezpieczenie
przed spamowaniem). W panelu administracyjnym jest możliwość zarządzania
wysyłanymi mailami, zarządzania zapisanymi użytkownikami (dodawanie,
usuwanie), możliwość przeglądania mailingów archiwalnych wraz z
adresami, do których były wysłane.