Przyjęło się myśleć, że w dobie wirtualnej rzeczywistości kartezjańskie „myślę, więc jestem” rozpatrywać należy w kategoriach: „jestem, jeśli można mnie odnaleźć na pierwszej stronie wyników Google”.
I rzeczywiście – tak poniekąd jest. Wyszukiwarka Google urosła do rangi doradcy w każdej (bez wyjątku) dziedzinie. Doradcy, z którego usług korzystają miliony, jeśli nie miliardy użytkowników na całym świecie.
Ludzie pytają Google o to, jak dojechać z punktu A do B, czy basen rozporowy będzie lepszym wyborem niż stelażowy, czy też jak dopasować buty do wieczorowej sukni. Pytają również, gdzie w okolicy znajdą dobrego hydraulika, fotografa, mechanika samochodowego itd.
Tak przynajmniej wynika z badań przeprowadzonych przez naukowców. Okazuje się bowiem, że mało który użytkownik przeglądarki Google wykracza w swoich poszukiwaniach poza pierwszą stronę wyników. Jeśli tam nie znajdzie satysfakcjonujących go wyników, najczęściej po prostu wpisuje nową frazę i szuka dalej.
Oczywiście ważne jest, aby
Państwa strona internetowa znajdowała się możliwie jak najwyżej w
wynikach Google, zwłaszcza jeśli prowadzą Państwo firmę i Waszym
priorytetem jest dotarcie do jak największej liczby odbiorców. W końcu
każdy internauta odwiedzający stronę Państwa firmy może zostać
potencjalnym klientem.
No właśnie, wyniki w wyszukiwarce Google to ledwie jedna strona
medalu. Po drugiej znajdują się m. in.: szeroko pojęta, stale rosnąca
blogosfera, portale społecznościowe, fora branżowe, infografiki – innymi
słowy szereg nowoczesnych narzędzi, które w odpowiednich rękach mogą
przyczynić się do efektywnego wzmacniania marki w sieci. Narzędzi, które
pozwolą przekonać potencjalnego klienta, że to oferta Państwa firmy
jest tą, którą powinien wyłowić z morza innych ofert.
Oferta firmy TRUSTNET zakłada podjęcie szeregu działań zmierzających w stronę zwiększenia ruchu na stronie, budowania, zwiększania i podtrzymywania prestiżu firmy oraz kreowania jej pozytywnego wizerunku wśród użytkowników sieci.
Płatność za usługę, w zależności od wybranego pakietu, przebiega w
formie miesięcznego abonamentu. Zapytają Państwo, dlaczego nie za
pozycje osiągane przez poszczególne frazy? Odpowiedź jest prosta –
ponieważ nie ma jednej jedynej pierwszej strony wyników. Wyszukiwarka
Google bowiem dostosowuje się do szukającego i lokalizacji, w jakiej ten
aktualnie się znajduje. W praktyce oznacza to, że inne wyniki dotyczące
– dajmy na to – „usług krawieckich” otrzyma mieszkaniec Warszawy, inne –
Piaseczna, mimo że obaj sformułowali takie samo zapytanie, a dzieląca
ich odległość nie jest duża.
Rosnący wpływ geolokalizacji na wyniki w
wyszukiwarce Google sprawił, że tradycyjne pozycjonowanie – oparte na
rozliczaniu się za poszczególne frazy – straciło rację bytu.
Wyższa jakość usług - stała miesięczna opłata za pozycjonowanie pozwala
m. in. na inwestycję w pozyskiwanie linków w serwisach branżowych,
cechujących się wysokim priorytetem dla robotów Google.
DZIAŁANIE: | MINI | BASIC | PREMIUM | PRO |
» ŁĄCZNA LICZBA DZIAŁAŃ MIESIĘCZNIE | ||||
---|---|---|---|---|
Miesięczna liczba działań | 7 | 14 | 30 | 48 |
» ABONAMENT MIESIĘCZNY | ||||
Miesięczny abonament | 200 zł | 450 zł | 800 zł | 1500 zł |